وقتی «ساسوکه» پسر کوچکی بود پدرش که سامورایی بود و از جنگ نفرت داشت، سعی می‌کرد کشاورز نمونه‌ای باشد، اما دشمنانش او را رها نمی‌کردند و در آخر هم او را از پای درآوردند.
کد خبر: ۱۴۲۵۱۷۹
نویسنده مریم فلاح

 پدر قبل از مرگ وصیت کرد «ساسوکه» را نزد استادبزرگ نینجا برده و به او تعلیماتی داده شود که به مدد آن بتواند به مردم کمک کند و در مقابل زورگویی «شوگونات» بایستد؛ بنابراین مادر «ساسوکه» او را به نزد استاد «وایت» در مدرسه شائولین فرستاد. پس از سه سال تمرین و پرورش ذهن، استاد» ساسوکه» را برای بدست آوردن اولین تجربه عملی اش به شهر دیگری فرستاد تا با استفاده از روش‌های نینجا به مردم کمک کند. هنزو و اژد‌های شیطانی بزرگترین دشمنان ساسوکه بودند که می‌خواستند او را به هر نحوی که شده از بین ببرند. به این ترتیب نینجا ساسوکه، کارآموز جوان شجاع و خوش اخلاق، برای دفاع از منطقه و دوستانش در برابر نیات شیطانی استاد نینجا هانزو و رقیب قبیله ایگا مبارز خود را آغاز کرد. 

افسانه شجاعان، (با نام اصلی: Sasuke) محصول ۱۹۷۹ ژاپن به کارگردانی «شوهی توجو» است که در استودیو Knack Productions تولید شد.

افسانۀ شجاعان برگرفته از رمان «کازوئو دن» در اوایل ۱۹۰۰ به تحریر درآمد و پیش از این نیز یک بار دیگر در سال ۱۹۶۸ متحرک سازی شده بود. اعتقاد بر این است که شخصیت ساسوکه بر اساس کوزوکی ساسوکه جوان، یک نینجای افسانه‌ای از دوران میجی در تاریخ ژاپن ساخته شده است.

تعداد بازدید : 18
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها